The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study

DSpace Repository

Language: English čeština 

The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study

Show full item record

No preview available
Title: The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Author: Kane, Emmanuel Paul
Advisor: Kwarteng, Michael Adu
Abstract: Konvenční přístup k návštěvě bankovní haly se začal měnit kvůli Covid-19. Propuknutí koronaviru (COVID-19) je první a nejpřednější lidskou katastrofou na světě, která postihuje miliony lidí, a má velký dopad na globální ekonomiku různými způsoby. Globální dopad epidemie COVID-19 je pociťován v celé délce a šíři národů a kontinentů od jejího vzniku v lednu 2020. Celosvětová zdravotní krize COVID-19, stejně jako reakce vlád, jako jsou ekonomická uzamčení, vyvolaly potřebu pro bezkontaktní finanční zboží a služby, což urychluje přechod na digitální bankovnictví v mnoha zemích (Yeganeh, 2021). Cílem projektu bylo zjistit efektivitu sociálních médií při posilování přítomnosti Absa Bank na trhu v Jižní Africe. Výzkum byl proveden ve spolupráci s oddělením marketingu a komunikace společnosti Absa. Cílem studie bylo dozvědět se o současných platformách sociálních médií společnosti Absa, o tom, jak je spotřebitelé používají a jak s nimi komunikují. Pro účely dokončení této práce byla primární data získána od 210 zákazníků (n=210) prostřednictvím online polostrukturovaných dotazníků a telefonických rozhovorů zaměřených na zkoumání dopadu sociálních médií na nákupní chování spotřebitelů v době pandemie Covid-19: pomocí Absa Bank, Ghana jako případová studie. Konkrétní cíle jsou následující: 1. Chcete-li se dozvědět více o aktuální strategii společnosti Absa pro zapojení do sociálních médií a o tom, jak banka spolupracuje se svými spotřebiteli. 2. Zjistěte, které kanály sociálních médií používá Absa Ghana k interakci se svými spotřebiteli. 3. Poradit společnosti Absa, jak co nejlépe využít kanály sociálních médií, aby se aktivněji a efektivněji spojila se spotřebiteli a rozšířila svou přítomnost na trhu Výsledky studie byly většinou hlášeny pomocí popisných statistik
URI: http://hdl.handle.net/10563/51457
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kane_2022_dp.pdf 3.865Mb PDF View/Open None
kane_2022_op.docx 97.93Kb Unknown View/Open None
kane_2022_vp.pdf 1.590Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account