Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Autor: Rafajová, Adéla
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše na témata související se spokojeností zákazníků a následná formulace teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části bylo zjištění současné míry spokojenosti zákazníků s vybranou společností za pomoci vybraných marketingových analýz a kvantitativního marketingového výzkumu, který proběhl prostřednictvím dotazníkového šetření. Vybrané společnosti byla navržena doporučení na zlepšení současného stavu spokojenosti jejich zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51474
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rafajová_2022_dp.pdf 4.262Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rafajová_2022_op.docx 48.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rafajová_2022_vp.docx 42.89Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet