Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19

Show full item record

No preview available
Title: Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19
Author: Kopeček, Zbyněk
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Práce se zabývá tématem vakcíny proti Covid-19 v kontextu manipulace a argumentačních faulů, využívaných odpůrci očkování, kteří dokázali získat velký mediální prostor na sociálních sítích. Teoretická část se věnuje krizové komunikaci, jednotlivým manipulativním technikám, argumentačním faulům a nejčastějším mýtům ohledně virusu, který je v poslední částí také základně popsán. Praktická část analyzuje obsah příspěvků proti očkování s největším dosahem a hledá jednotlivé manipulativní techniky. V druhé části jsou provedeny polostrukturované rozhovory na téma očkování, které doplňuje ukázka příspěvků, ve kterých jsou použity prvky s manipulativní rétorikou, zjištěnou v obsahové analýze, podporující však očkování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51481
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 62595


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kopeček_2022_dp.pdf 1.955Mb PDF View/Open None
kopeček_2022_op.doc 209.5Kb Unknown View/Open None
kopeček_2022_vp.doc 117Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account