Determinanty akademického úspěchu u studentů pomáhajících profesí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Determinanty akademického úspěchu u studentů pomáhajících profesí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Determinanty akademického úspěchu u studentů pomáhajících profesí
Autor: Trubáková, Lucie
Vedoucí: Martincová, Jana
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce pojednává o akademickém úspěchu a jeho determinantech u studentů, konkrétně pak studentů pomáhajících profesí. Teoretická část této práce je rozdělena do tří kapitol, které pojednávají o akademickém úspěchu. Vymezujeme zde, jak je na tuto problematiku pohlíženo v české i světové literatuře. Dále zde definujeme faktory akademického úspěchu, podrobněji se pak věnujeme třem z těchto faktorů, kterými jsou engagement, self-efficacy a autoregulace učení. V neposlední řadě vymezujeme také výzkumy, které byly v této oblasti uskutečněny. V praktické části přinášíme výsledky kvantitativní výzkumu, který byl realizován za pomoci dotazníkového šetření. To bylo prováděno u studentů pomáhajících profesí na vybrané univerzitě v České republice. Naším cílem bylo zjistit, jaký existuje vztah mezi akademickým úspěchem a jeho třemi determinanty - engagementem, self-efficacy a autoregulací učení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51493
Datum: 2021-12-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 60413


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
trubáková_2022_dp.pdf 2.076Mb PDF Zobrazit/otevřít None
trubáková_2022_op.docx 16.05Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
trubáková_2022_vp.docx 17.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet