Reklamní stereotyp ženy-pečovatelky v kontextu covidové pandemie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní stereotyp ženy-pečovatelky v kontextu covidové pandemie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní stereotyp ženy-pečovatelky v kontextu covidové pandemie
Autor: Opršalová, Ivana
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce si vytkla za cíl teoreticky zmapovat problematiku televizní reklamy jako pevné součásti komunikačního mixu, její zásadní atributy, benefity a úskalí, spolu s tématikou stereotypů, respektive genderových stereotypů a jejich rolí nejen v televizní reklamě, ale i v praktickém životě a veřejném diskurzu. Kvalitativní výzkum, realizovaný formou polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanými matkami dětí prvního stupně ZŠ, měl za cíl postihnout motivy, názory a zkušenosti z řešení restrikcí způsobených pandemií koronaviru Covid- 19 v rámci rodinné praxe. Druhá část výzkumu se zaměřila na reflexi názorů a postojů participantek k televizní reklamě, jejím schématům a zobrazovaným rolím, konkrétně stereotypu matky pečovatelky. V projektové části jsou postiženy některé aktuální trendy, přání a očekávání směrem k televizní reklamě a marketingové komunikaci obecně, interpretované na základě provedeného výzkumu, sumarizované do podoby tematického desatera klíčových a potenciálně nosných výzev pro zadavatele současné televizní reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51523
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62505


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
opršalová_2022_dp.pdf 2.089Mb PDF Zobrazit/otevřít None
opršalová_2022_op.doc 126.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
opršalová_2022_vp.pdf 143.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet