[NEOBHÁJENO] Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol
Autor: Holcmanová, Terezie
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je význam diagnostikování dětí, a to pohledem učitelů mateřských škol. Tato bakalářská práce má výzkumný charakter. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část je zaměřena především na pedagogickou diagnostiku. Tato část také vymezuje pojmy jako školní zralost a připravenost či individualizace. Nedílnou součástí této teoretické části je také učitel a jeho role při diagnostikování. Hlavním cílem praktické části je poté zjistit, jaký názor mají učitelky na diagnostikování dětí v prostředí mateřské školy. Data potřebná pro tuto praktickou část bakalářské práce byly získány pomocí dotazníku určeného učitelkám a učitelům mateřských škol. Z výzkumu vyplynulo, že dle učitelek, které se účastnily tohoto výzkumu je diagnostika nejvíce důležitá pro zjištění úrovně dítěte. Dále také z výzkumu vyplynulo, že nejvíce učitelek by pro zlepšení svých kompetencí v oblasti diagnostikování ocenilo spolupráci s jiným učitelem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51568
Datum: 2021-10-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holcmanová_2022_dp.pdf 1.835Mb PDF Zobrazit/otevřít None
holcmanová_2022_op.pdf 369.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
holcmanová_2022_vp.pdf 390.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet