Komunikační plán pro vybraný e-shop

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán pro vybraný e-shop

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán pro vybraný e-shop
Autor: Šťastná, Hana
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zaobírá problematikou komunikace módního e-shopu Answear na jejich sociálních sítích. Teoretická část práce poskytuje podklad pro tvorbu komunikačního plánu se zaměřením na influencer marketing. V praktické části byly provedeny dva výzkumy. V rámci kvantitativního výzkumu bylo provedeno dotazníkového šetření a jako metoda kvalitativního výzkumu byly realizovány individuální rozhovory. Z těchto výzkumů byly vyhodnoceny závěry, které byly následně použity pro tvorbu komunikačního plánu. Poslední část práce je věnována tvorbě komunikačního plánu. Zároveň je zde shrnuta současná situace komunikace Answearu a zjištěny její slabiny. Na základě odpovědí a preferencí respondentů byl sestaven návrh nového komunikačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51634
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62544


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šťastná_2022_dp.pdf 2.093Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šťastná_2022_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šťastná_2022_vp.doc 95.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet