Marketingová komunikace vybrané značky na sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace vybrané značky na sociálních sítích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace vybrané značky na sociálních sítích
Autor: Neubauer, Jaroslav
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tím, jak je vnímána komunikace firmy O2 Czech Republic, a. s. na sociálních sítích, a to především u profilu O2 CZ na Facebook messengeru a ve ve-řejných příspěvcích na Facebooku. V teoretické části práce je popsána historie sociálních sítí obecně, vliv sociálních sítí na firemní komunikaci, měření spokojenosti zákazníka, sentiment na sociálních sítích a nechybí zde také metodika práce. Praktická část je věnována sociálním sítím využívaných firmou O2 Czech Republic, a. s., analýze zákaznické spokojenosti v soukromé komunikaci na Facebook messengeru a také je provedeno měření spokojenosti s firmou pomocí NPS (Net Promoter Score). Dále jsou analyzovány hlavní komentáře u příspěvků značky O2 CZ na Facebooku a dáno srovnání s konkurencí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51639
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62604


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
neubauer_2022_dp.pdf 2.470Mb PDF Zobrazit/otevřít None
neubauer_2022_op.doc 109Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
neubauer_2022_vp.doc 102Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet