Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství
Autor: Holešinská, Lenka
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Vinařství Holešinský. Hlavním cílem je provést analýzu a na jejím základě vypracovat projekt vedoucí ke zlepšení současné marketingové komunikace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje literární rešerši z oblasti marketingu, nástrojů marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části je charakterizováno vybrané vinařství, analyzována současná marketingová komunikace, konkurence a provedena SWOT analýza. Závěr diplomové práce představuje jednotlivé návrhy projektu na zlepšení marketingové komunikace. Návrhy jsou zaměřeny na reklamu, event marketing, podporu prodeje, přímý marketing a online komunikační nástroje. Finální projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51661
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holešinská_2022_dp.pdf 2.296Mb PDF Zobrazit/otevřít None
holešinská_2022_op.docx 41.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
holešinská_2022_vp.docx 48.26Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet