Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store
Autor: Bartl, Michal
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá komunikací značky Urban Store s.r.o. na sociálních sítí a také mírou efektivity, kterou tyto sítě mají na současné či potenciální zákazníky společnosti. Teoretická část rozebírá pojmy spojené s marketingovou komunikací. Dále uvede příklady sociálních sítí užívané společností Urban Store, rozebere konkurenční prostředí firmy a zaměří se také na metodiku výzkumu. Praktická část představí značku Urban Store od počátků do současnosti a zanalyzuje komunikaci společnosti na sociálních sítích. K tomu bude sloužit kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Cílem této práce je zjistit, zda se společnost Urban Store dostala do povědomí svých zákazníků prostřednictvím jejich sociálních sítí, a pokud ano, nastínit dle získaných poznatků z kvantitativního výzkumu vhodný typ obsahu na sociálních sítích odpovídající zákaznickým požadavkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51744
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 62577


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartl_2022_dp.pdf 1.387Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bartl_2022_op.doc 358.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartl_2022_vp.doc 98Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet