Analýza sociálních sítí a jejich využití v B2B sektoru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich využití v B2B sektoru

Show full item record

No preview available
Title: Analýza sociálních sítí a jejich využití v B2B sektoru
Author: Nguyen, Nam
Advisor: Lejsal, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí v sektoru B2B. Práce je rozdělena na dvě částí. V teoretické části jsou rozebírány sociální sítě a jejich využití pro firmu, B2B trhy a marketingové nástroje. Zjištěné poznatky jsou aplikované do praktické části. V praktické části se analyzuje vybraná společnost a odvětví, ve kterém působí. Na základě provedených analýz se následně navrhuje doporučení pro zkoumaný podnik ke zvýšení efektivity využívaných sítí. Cílem práce je navrhnout zlepšení, která jsou vhodná pro podnik v rámci sociálních sítí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51781
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nguyen_2022_dp.pdf 1.821Mb PDF View/Open None
nguyen_2022_op.docx 49.10Kb Unknown View/Open None
nguyen_2022_vp.docx 48.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account