Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA
Autor: Steinbocková, Pavlína
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá fenoménem influencerů, influencer marketingem a jejich využití pro společnost ETA. Klade si za cíl vytvořit projekt, ve kterém budou popsané možné využití influencer marketingu a sociálních sítí v marketingové komunikaci značky ETA. V této práci jsou nejprve vymezena teoretická východiska, která jsou stěžejní pro následnou analýzu. Dále jsou zde vysvětleny pojmy jako Word of Mouth marketing, influencer marketing, influenceři, včetně jejich rozřazení do skupin podle velikostí publika. V praktické části je zpracovaná analýza silných a slabých stránek firmy ETA a jejich aktuálního využívání sociálních sítí a influencerů. Poznatky z analýz jsou následně zhodnoceny s konkurencí a využity pro samotný projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51798
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
steinbocková_2022_dp.pdf 1.078Mb PDF Zobrazit/otevřít None
steinbocková_2022_op.docx 49.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
steinbocková_2022_vp.docx 50.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet