Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Steinbocková, Pavlína
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:56Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:56Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51798
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá fenoménem influencerů, influencer marketingem a jejich využití pro společnost ETA. Klade si za cíl vytvořit projekt, ve kterém budou popsané možné využití influencer marketingu a sociálních sítí v marketingové komunikaci značky ETA. V této práci jsou nejprve vymezena teoretická východiska, která jsou stěžejní pro následnou analýzu. Dále jsou zde vysvětleny pojmy jako Word of Mouth marketing, influencer marketing, influenceři, včetně jejich rozřazení do skupin podle velikostí publika. V praktické části je zpracovaná analýza silných a slabých stránek firmy ETA a jejich aktuálního využívání sociálních sítí a influencerů. Poznatky z analýz jsou následně zhodnoceny s konkurencí a využity pro samotný projekt.
dc.format 98
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing cs
dc.subject influencer en
dc.subject Influencer marketing en
dc.subject social media en
dc.subject marketing en
dc.title Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA
dc.title.alternative Project of Using Influencer Marketing and Social Networks in ETA Brand Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2022-06-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is about the phenomenon of influencers, influencer marketing and their using for the company ETA. The aim is to create a project with an option of using influencer marketing and social media in ETA brand marketing communication. This thesis describes a theory that is important for subsequent analysis. Furthermore, the thesis explains concepts such as Word of Mouth marketing, influencer marketing, influencers, including their classification into groups according to the size of the audience. The practical part is an analysis of strengths and weaknesses of the ETA and their current using of social media and influencers. The findings from the analyses are then evaluated and used for the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61810
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
steinbocková_2022_dp.pdf 1.078Mb PDF View/Open None
steinbocková_2022_op.docx 49.65Kb Unknown View/Open None
steinbocková_2022_vp.docx 50.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account