Nástroje pro interaktivní výuku a e-learning

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástroje pro interaktivní výuku a e-learning

Show simple item record

dc.contributor.advisor Králík, Lukáš
dc.contributor.author Szotkowski, Jan
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:57Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:57Z
dc.date.issued 2021-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51804
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou e-learningu a interaktivní výuky a také představuje s problematikou související nástroje. Cílem práce je demonstrovat implementaci některých těchto nástrojů pro modelový příklad a představit jejich možné využití. Demon-strace probíhala primárně za použitím populárního bezplatného systému pro řízení výuky Moodle, který byl kromě klasických materiálů ve formě textu či médií a výchozích modulů obohacen o dodatečná interaktivní cvičení. Zároveň je v práci popsán postup instalace Mo-odle na lokální webový server.
dc.format 68 s. (84 255 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-learning cs
dc.subject nástroje pro e-learning cs
dc.subject interaktivní výuka cs
dc.subject nástroje pro interaktivní výuku cs
dc.subject online výuka cs
dc.subject Moodle cs
dc.subject LMS cs
dc.subject e-learning en
dc.subject e-learning tools en
dc.subject interactive learning en
dc.subject interactive learning tools en
dc.subject online learning en
dc.subject Moodle en
dc.subject LMS en
dc.title Nástroje pro interaktivní výuku a e-learning
dc.title.alternative Tools for interactive learning and e-learning
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašek, Roman
dc.date.accepted 2022-06-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the subject of e-learning and interactive learning and introduces related tools. The goal of this thesis is to demonstrate the implementation of selected tools for a model example and present their possible applications. The demonstration was carried out by primarily using the free and popular learning management system Moodle, which was enhanced by including additional interactive exercises in addition to the standard materials in the form of text, media, and default modules. The thesis also describes the process of installing Moodle on a local webserver.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 60691
dc.date.submitted 2022-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
szotkowski_2022_dp.pdf 2.281Mb PDF View/Open None
szotkowski_2022_op.pdf 150.5Kb PDF View/Open None
szotkowski_2022_vp.pdf 153.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account