Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR |
Author: |
Hrbáčková, Denisa
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je za pomocí kvantitativního výzkumu analyzovat změny nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v České republice a na základě výsledků vypracovat obecné návrhy a doporučení pro e-shopy prodávající potraviny. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je věnována literární rešerši, která se zabývá nákupním chováním spotřebitelů na internetu, charakteristikou e-businessu s potravinami a vlivem pandemie Covid-19 na tento sektor trhu. V praktické části bakalářské práce jsou charakterizováni nejrozšířenější prodejci potravin působící v České republice a je provedena analýza výsledků dotazníkového šetření. V návaznosti na to jsou v závěru práce vypracovány návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51830
|
Date:
|
2022-02-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account