Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole
Autor: Rachůnková, Tereza
Vedoucí: Žáková, Iva
Abstrakt: Bakalářské práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se specifickým přístupem učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Teoretická část práce popisuje výskyt nejčastějších typů narušené komunikační schopnosti v mateřské škole, učitele mateřské školy a jeho přístup k dětem a integraci dětí s narušenou komunikační schopností do mateřské školy. V praktické části je hlavním cílem zjistit specifika přístupu učitele k dětem s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru a bylo použito polostrukturované interview. Výzkumný vzorek tvořilo 8 učitelek ze Zlínského a Jihomoravského kraje, které měly zkušenost s dítětem s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření odhalilo přístup učitele k dětem, které měly narušenou komunikační schopnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51840
Datum: 2021-10-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rachůnková_2022_dp.pdf 1.526Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rachůnková_2022_op.pdf 357.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
rachůnková_2022_vp.pdf 331.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet