Analýza interakčních stylů učitelů 1. stupně ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza interakčních stylů učitelů 1. stupně ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza interakčních stylů učitelů 1. stupně ZŠ
Autor: Strachoňová, Aneta
Vedoucí: Pacholík, Viktor
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá analýzou interakčního stylu učitelů na 1. stupni základní školy. Cílem bylo identifikovat interakční styl učitelů 1. stupně základní školy a porovnat ho s pohledem žáků jednotlivých učitelů. Teoretická část se věnuje vymezení klíčových pojmů souvisejících s interakčním stylem. V praktické části jsem se zabývala vyhodnocením dat, kdy byl využit dotazník QTI. Do výzkumu se zapojilo 198 respondentů - 188 žáků a 10 učitelek. Výsledky ukazují interakční styl organizátor a pomáhající jako typické pro učitelky na 1. stupni základní školy. Rozdíly a určení interakčního stylu dané učitelky jsou identifikovatelné pouze při jednotlivých interpretacích každé učitelky a jejich žáků zvlášť.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51857
Datum: 2021-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 60146


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
strachoňová_2022_dp.pdf 1.518Mb PDF Zobrazit/otevřít None
strachoňová_2022_op.pdf 354.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
strachoňová_2022_vp.pdf 352.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet