Marketingový plán firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy
Autor: Dadakdeniz Rychetská, Tereza
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovým plánováním pro malé firmy. Klade si za cíl pomoci malé firmě poskytující internet v Nymburce a okolí a sestavit pro ni vhodný marketingový plán. Teoretická část se mimo jiné zabývá marketingem v prostředí malých firem, marketingovým plánováním a marketingovou strategií. Praktická část obsahuje výsledky kvantitativního výzkumu, jehož nástrojem je online dotazník distribuovaný mezi bývalé, potenciální a momentální zákazníky firmy. Dále je součástí SWOT analýza, která byla sestavena na základě rozhovorů s majitelem analyzované firmy. V projektové části je na základě všech zjištěných informací sestavený marketingový plán pro analyzovanou firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51866
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 61056


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dadakdeniz rychetská_2022_dp.pdf 1.542Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dadakdeniz rychetská_2022_op.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dadakdeniz rychetská_2022_vp.pdf 49.40Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet