Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Bělík, Tadeáš
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:00Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:00Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51896
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje vztahu CSR, image a komunikace společnosti s přihlédnutím k aktivitám producenta oblečení, společnosti Patagonia. Teoretická část představuje principy CSR a vytváření image obchodních společností. Praktická část představuje klíčové aktivity společnosti Patagonia v průběhu její historie a současnosti a vliv těchto aktivit na image i podnikání firmy s dopady na CSR. Projektová část je pak věnována analýze dat z kvantitativních a kvalitativních výzkumů, sloužící jako podklad pro hlubší pochopení motivace zákazníků udržitelné a odpovědné módy. Na základě této analýzy jsou navrhnuty východiska pro integraci CSR aktivit při vytváření image společnosti, CSR strategie a komunikační strategie.
dc.format 127 s. (214 467 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CSR cs
dc.subject image cs
dc.subject Patagonia cs
dc.subject fast fashion cs
dc.subject slow fashion cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject odpovědnost cs
dc.subject greenwashing cs
dc.subject CSR strategie cs
dc.subject móda cs
dc.subject reklama módního průmyslu cs
dc.subject CSR en
dc.subject image en
dc.subject Patagonia en
dc.subject fast fashion en
dc.subject slow fashion en
dc.subject sustainability en
dc.subject responsibility en
dc.subject greenwashing en
dc.subject CSR strategy en
dc.subject fashion en
dc.subject advertising in the fashion industry en
dc.title Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility of Patagonia and Its Impact on Company Image
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This Master's thesis deals with the relationship between CSR, image and communication of the company, taking into account the activities of the clothing producer Patagonia. The theoretical part presents the principles of CSR and image building of profit companies. The practical part presents the key activities of Patagonia during its history and presence and the impact of these activities on the image and business of companies with impacts on CSR. The project part is then devoted to the analysis of data from quantitative and qualitative research, which serves as a basis for a deeper understanding of the customers' motivation in sustainable and responsible fashion. Based on this analysis, the starting points for the integration of CSR activities in creating the company's image, CSR strategy and communication strategy are proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 61446
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
bělík_2022_dp.pdf 3.398Mb PDF View/Open None
bělík_2022_op.doc 111Kb Unknown View/Open None
bělík_2022_vp.doc 112.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account