Marketingové komunikace vybraných útulků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace vybraných útulků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace vybraných útulků
Autor: Kratinohová, Vendula
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce jsou marketingové komunikace vybraných útulků. Cílem práce je zjištění, jak je vnímána kastrace koček a zda je v souvislosti s touto tematikou vhodnější pozitivní emoce, anebo může lépe zafungovat motiv strachu. V první části práce jsou obsažena teoretická východiska, která se zabývají danou problematikou. Tyto poznatky poté slouží i v praktické části, která obsahuje charakteristiku a specifika zvolených útulků. Kromě stručné analýzy samotné komunikace útulků byly využity dvě výzkumné metody, a to dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor. Výsledkem práce je zhodnocení komunikace a doporučení, jak téma kastrace koček efektivně komunikovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51911
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 62835


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kratinohová_2022_dp.zip 29.12Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
kratinohová_2022_op.doc 118.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kratinohová_2022_vp.doc 116Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet