Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags
Autor: Daněk, Vít
Vedoucí: Pavelka, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o antikonzumerismu v sociální reklamě na příkladu interpretace Banksyho street artového díla s názvem Jesus Christ with shopping bags. Práce analyzuje a vyhodnocuje fenomén konzumní společnosti a antikonzumerismu. Pomocí sémiotických a naratologických struktur odhaluje postoje zaujímané autorem. Cílem práce je popsat Banksyho antikonzumní sociální reklamu a odhalit a reflektovat její sociálně komunikační a současně marketingový potenciál.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51941
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 62795


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
daněk_2022_dp.pdf 5.957Mb PDF Zobrazit/otevřít None
daněk_2022_op.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
daněk_2022_vp.doc 121.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet