Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags

DSpace Repository

Language: English čeština 

Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelka, Jiří
dc.contributor.author Daněk, Vít
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:02Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:02Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51941
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o antikonzumerismu v sociální reklamě na příkladu interpretace Banksyho street artového díla s názvem Jesus Christ with shopping bags. Práce analyzuje a vyhodnocuje fenomén konzumní společnosti a antikonzumerismu. Pomocí sémiotických a naratologických struktur odhaluje postoje zaujímané autorem. Cílem práce je popsat Banksyho antikonzumní sociální reklamu a odhalit a reflektovat její sociálně komunikační a současně marketingový potenciál.
dc.format 93 s. (130 589 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Banksy cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject konzumerismus cs
dc.subject street art cs
dc.subject kulturní symboly a mýty cs
dc.subject Banksy en
dc.subject social advertising en
dc.subject consumerism en
dc.subject street art en
dc.subject cultural symbols and myths en
dc.title Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags
dc.title.alternative Anticonsumerism in social advertising on the example of Banksy's work Jesus Christ with Shopping Bags
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with anticonzumerism in social advertising on the example of the interpretation of Banksy's street art work called Jesus Christ with shopping bags. The work analyzes and evaluates the phenomenon of consumer society and anticonzumerism. Using semiotic and narratological structures reveals the attitudes taken by the author. The aim of the thesis is to describe Banksy's anti-consumption social advertising and to reveal and reflect its social communication and marketing potential.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62795
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
daněk_2022_dp.pdf 5.957Mb PDF View/Open None
daněk_2022_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
daněk_2022_vp.doc 121.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account