Analýza klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy
Autor: Fiurášková, Tereza
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů souvisejících s třídním klimatem, sebehodnocením žáků, alternativní a tradiční formou vzdělávání žáků na základní škole. Praktická část se zaměřuje na kvantitativní výzkum, který je realizován pomocí dotazníkového šetření, jenž se zaměřuje na hodnocení klimatu třídy v souvislosti se sebehodnocením dítěte z pohledu žáků tradičních a Montessori tříd.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51951
Datum: 2022-01-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 60519


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fiurášková_2022_dp.pdf 2.677Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fiurášková_2022_op.docx 17.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fiurášková_2022_vp.docx 17.43Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet