Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů
Autor: Richterová, Nikoleta
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Táto bakalárska práca sa zabýva fenoménom virtue signalling, čo je praktika preukazovania svojich hodnôt verejnosti za účelom získania úžitku z tohto verejného postoja. V bakalárskej práci bol tento fenomén špecifikovaný na vykonávanie spoločnosťami a jeho vplyv na vnímanie a následné spotrebiteľské správanie publika takýchto spoločností. Teoretická časť pojednáva o definícií a histórií virtue signallingu, ako aj o pridružených pojmoch tohto fenoménu, morálnym hodnotám, teóriám spotrebiteľského správania a výskumom uskutočneným na problematiku. Praktická časť skúma názor dnešných spotrebiteľov na virtue signalling, ich ochotu bojkotovať spoločnosti správajúce sa nemorálne a vyhodnotiť rozdiel medzi vnímaním týchto skutočností medzi generáciami X, Y a Z a medzi sloveským a zahraničným publikom.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51998
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 62609


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
richterová_2022_dp.pdf 954.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
richterová_2022_op.doc 141Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
richterová_2022_vp.doc 116Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet