Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Autor: Jurasová, Nikola
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření strategie marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě společnosti BIDLI reality. Teoretická část je zaměřena na specifika realitního trhu a oblast sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analyza konkurenčních sil, taktéž je provedena situační analýza (SWOT, PEST). Následně jsou analyticky zhodnoceny aktivity na sociálních sítích vybraných realitních kanceláří. Na základě těchto vstupních dat, společně s kvantitativním výzkumem zkoumajícím vnímání a postoje cílové skupiny směrem ke komunikaci realitních kanceláří, je vypracován projekt strategické marketingové komunikace na sociálních sítích pro značku BIDLI reality. Projekt je podroben ekonomické a personální náročnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52060
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 62778


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jurasová_2022_dp.pdf 4.612Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jurasová_2022_op.doc 143Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jurasová_2022_vp.doc 125.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet