Marketingové aktivity Obecního úřadu Velký Karlov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové aktivity Obecního úřadu Velký Karlov

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové aktivity Obecního úřadu Velký Karlov
Author: Prudký, Tomáš
Advisor: Ševčíková, Lenka
Abstract: Marketing se v poslední době dostává do popředí i ve veřejném sektoru. Jeho představitelé si stále více uvědomují, že vhodná marketingová strategie města obce) může znamenat pro region příliv nových investic v podobě podnikatelských subjektů, zvýšení zájmu turistů o region a v neposlední řadě i spokojený život a vysokou životní úroveň vlastních obyva-tel. Ze všech oblastí marketingu je pro obec marketingová komunikace tou nejvýznamněj-ší. Obec musí vědět, co může občanům nabídnout a také si musí uvědomit, co po ní žádají občané. Tyto dvě činnosti zajišťuje právě efektivní marketingová komunikace. Moje práce se tedy zaměřuje převážně na zhodnocení současného stavu komunikačních aktivit obce Velký Karlov. Tyto aktivity podrobím kritickému zhodnocení a dále se budu snažit navrh-nout optimální způsob komunikace obce s širokou veřejností. Věřím, že navrhované závěry budou uplatněny i v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/520
Date: 2006-05-19
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 4116


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
prudký_2006_bp.pdfBlocked 3.205Mb PDF
prudký_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
prudký_2006_op.doc 1.639Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account