Návrh marketingové strategie společnosti Rhino-ceros, a.s. Realitní divize Avareal

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové strategie společnosti Rhino-ceros, a.s. Realitní divize Avareal

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové strategie společnosti Rhino-ceros, a.s. Realitní divize Avareal
Autor: Soukupová, Zuzana
Vedoucí: Obšil, Přemysl
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je prezentovat návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros,a.s Na toto řešení nechť je nahlíženo jako na projekt tvůrčího řešení situace, neboť tato forma, v praxi realitních společností, dosud všeobecně chybí. Podstatou práce je prokázat schopnost samostatného popisu, analýzy a komplexního zhodnocení manažerského" problému" a návrh marketingového řešení. V první části byly soustředěny teoretické poznatky o strategickém marketingu, marketingovém plánování a marketingovém plánu. Druhá část obsahuje analýzu a projekt. Situační analýza, potom podklady k hodnocení ob-lastí a skutečností, které mají vazbu na realizaci marketingového strategického plánu. Pro-jektová část obsahuje marketingové cíle. Ve finální části projektu je navržen informační systém, volba trhu, cenová strategie, komunikační strategie, distribuční strategie, základní strategické orientace a marketingový audit a analýza prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5232
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 8320


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
soukupová_2008_dp.pdfZablokované 2.866Mb PDF
soukupová_2008_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
soukupová_2008_op.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet