Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s
Autor: Borák, Martin
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s. a jejím cílem je vytvoření projektu, který povede ke zvýšení povědomí o existenci a činnosti florbalového klubu v obci Kozlovice. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V teoretické části jsou za pomocí literární rešerše stanovena teoretická východiska marketingové komunikace a neziskových organizací důležitá pro navazující praktickou část. V analytické části práce je analyzován současný stav marketingové komunikace spolku za pomocí popisné analýzy, benchmarkingu, SWOT analýzy či kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. Výsledky z analytické části jsou společně s poznatky z teoretické části využity jako východiska pro vytvoření projektu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52610
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
borák_2022_dp.pdf 5.555Mb PDF Zobrazit/otevřít None
borák_2022_op.docx 41.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
borák_2022_vp.docx 49.18Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet