Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ
Autor: Janáčková, Tereza
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím portfolia k diagnostikování žáků. Teoretická část vymezuje pojmy související s procesem diagnostikování, oblasti diagnostikování a diagnostickou kompetenci učitele na 1. stupni základní školy. Cílem teoretické části je vymezit teoretické poznatky o žákovském portfoliu, typech a využití v primárním vzdělávání. Empirická část práce je laděna do kvalitativního designu výzkumu. Cílem empirické části je popsat, jak učitelé využívají portfolio k diagnostikování žáků. Výzkum byl realizován s použitím metod polostrukturovaného interview s učiteli 1. stupně základní školy a obsahové analýzy žákovských portfolií. Výsledky poukazují na to, že portfolio učitelé využívají k diagnostikování žáků spíše implicitně, primárním účelem je přehledné ukládání různých materiálů. Práce s žákovským portfoliem a jeho využití se ale odvíjí od přístupu učitele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52651
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janáčková_2023_dp.pdf 3.973Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janáčková_2023_op.docx 28.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janáčková_2023_vp.docx 17.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet