Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době

DSpace Repository

Language: English čeština 

Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Žárská, Zuzana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:11Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:11Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52656
dc.description.abstract Tato diplomová práce zkoumá souvislou pedagogickou praxi studentů posledního ročníku učitelství pro první stupeň v období koronavirové pandemie. Teoretická část byla vypracována na základě studia odborné literatury a součásti teoretické části je zmíněn výzkum, který byl již realizován a pro diplomovou práci byl klíčovým zdrojem pro řešení praktické části. Praktická část byla zaměřena na percepci studentů ze souvislé pedagogické praxe. Tato percepce byla získána pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu, kdy u kvalitativního výzkumu byla použita metoda narativního interview, a u kvantitativního výzkumu se jednalo o metodu škálového dotazníku.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pedagogická praxe cs
dc.subject souvislá pedagogická praxe cs
dc.subject reflexe cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject covid - 19 cs
dc.subject pedagogical practice en
dc.subject countinous pedagogical practices en
dc.subject reflection en
dc.subject self-reflection en
dc.subject covid - 19 en
dc.title Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době
dc.title.alternative Perception of the Students´ Continuous Pedagogical Practice in the Final Year of Study during the Corona Pandemic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pacholík, Viktor
dc.date.accepted 2023-05-15
dc.description.abstract-translated The diploma thesis examines the countinous pedagogical practice of students in the last year of the study programme of teaching for the first grade during the coronavirus pandemic. The theoretical part was developed on the basis of the study of professional literature, and the theoretical part mentions the research that was already carried out and was a key source for solving the practical part for the diploma thesis. The practical part was focused on student 's perception of countinous pedagogical practice. This perception was obtained through qualitative and quantitative research. This perception was obtained throught qualitative and quantitative research. While the qualitative research used the narrative interview method, the quantitative research used the scale questionnaire method.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 63249
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
žárská_2023_dp.pdf 1.195Mb PDF View/Open None
žárská_2023_op.docx 27.40Kb Unknown View/Open None
žárská_2023_vp.docx 26.39Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account