Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o.
Autor: Benčurik, Tomáš
Vedoucí: Staňková, Eva
Abstrakt: Podpora prodeje je jedním z hlavních nástrojů marketingové komunikace. Jde o nástroj nemediální propagace, jehož cílem je zvýšení prodeje výrobků a služeb pomocí dodateč-ných podmětů při nákupu. Tím, že reklama zabírá v marketingové komunikaci velký prostor, nabývá i význam podpora prodeje. Výhodou podpory prodeje oproti ostatním ná-strojům je přímá komunikace se spotřebitelem a následná zpětná vazba. Cílem práce je přiblížit informace o prostředcích prodeje z hlediska teoretického i praktického.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5267
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9732


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
benčurik_2008_bp.pdfZablokované 3.016Mb PDF
benčurik_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
benčurik_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet