Distanční výuka žáků středních odborných škol a učilišť

DSpace Repository

Language: English čeština 

Distanční výuka žáků středních odborných škol a učilišť

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Kašíková, Jana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:13Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:13Z
dc.date.issued 2023-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52691
dc.description.abstract Distanční vzdělávání má v České republice jistou tradici, je běžné na vysokých školách. V době koronavirové pandemie bylo nutné přejít na tuto formu vzdělávání i na základních a středních školách. Na to ovšem nebyly školy připraveny, a to jak na straně žáků, tak na straně učitelů. Konkrétní dopady distanční formy výuky na vzdělávání a socializaci žáků středních škol a učilišť zkoumá tato diplomová práce jak po teoretické, tak po praktické stránce. Vychází jednak z dostupné literatury, tak z nejnovějších studií provedených ČŠI a dalšími subjekty na základních a středních školách. Pro svá teoretická východiska pak hledá oporu v dotazníkovém šetření, které tvoří praktickou část této práce.
dc.format 111
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject distanční výuka cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject izolace cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject střední odborné učiliště cs
dc.subject online výuka cs
dc.subject e-learning cs
dc.subject distance learning en
dc.subject environment en
dc.subject isolation en
dc.subject secondary school en
dc.subject secondary vocational school en
dc.subject online learning en
dc.subject e-learning en
dc.title Distanční výuka žáků středních odborných škol a učilišť
dc.title.alternative Distance Education of Students of Secondary Vocational Schools and Vocational Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2023-05-17
dc.description.abstract-translated Distance education has a certain tradition in the Czech Republic, it is common in universities. At the time of the coronavirus pandemic, it was necessary to switch to this form of education in primary and secondary schools. However, schools were not prepared for this, both on the part of pupils and teachers. The specific effects of distance education on the education and socialisation of secondary school and vocational school pupils are examined both theoretically and practically in this thesis. It draws both on the available literature and on recent studies conducted by the CSI and other bodies in primary and secondary schools. It then seeks support for its theoretical foundations in the questionnaire survey that forms the practical part of this thesis.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64538
dc.date.submitted 2023-03-27


Files in this item

Files Size Format View Description
kašíková_2023_dp.pdf 2.729Mb PDF View/Open None
kašíková_2023_op.docx 52.02Kb Unknown View/Open None
kašíková_2023_vp.docx 16.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account