Přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Najvar, Petr
dc.contributor.author Škovronová, Martina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52750
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaké mohou být přínosy badatelsky orientované výuky v prostředí mateřské školy. Výzkum se zaměřuje na děti ve věku 3-6 let v mateřské škole, kde se realizovala badatelsky orientovaná výuka. V rámci práce jsou zjišťovány názory učitelky a samotných dětí na tuto výuku. Autorka využila metodu zúčastněného pozorování a strukturovaného rozhovoru. V práci jsou také navrženy doporučení pro další rozvoj badatelsky orientované výuky v mateřské škole. Tato práce přináší nové poznatky o významu badatelsky orientované výuky pro rozvoj dětí a může být inspirací pro další výzkum v této oblasti.
dc.format 138 s. (182 023 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject badatelsky orientovaná výuka cs
dc.subject pozorování cs
dc.subject experiment cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject badatelské aktivity cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject inquiry-based learning en
dc.subject observation en
dc.subject experiment en
dc.subject kindergarten en
dc.subject research activities en
dc.subject preschool education en
dc.title Přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole
dc.title.alternative Inquiry-Based Instruction in the Kindergarten
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Janiš, Kamil
dc.date.accepted 2023-05-19
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the benefits of inquiry-based learning in kindergarten. The aim of the thesis is to explore the potential benefits of inquiry-based learning in the kindergarten environment. The research focuses on children aged 3-6 years in kindergarten, where inquiry-based learning was implemented. The opinions of the teacher and the children themselves on this type of learning are also investigated. The author used the method of participant observation and structured interview. The thesis also proposes recommendations for further development of inquiry-based learning in kindergarten. This work provides new insights into the importance of inquiry-based learning for children's development and can serve as inspiration for further research in this area.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 65173
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
škovronová_2023_dp.pdf 2.993Mb PDF View/Open None
škovronová_2023_op.docx 26.42Kb Unknown View/Open None
škovronová_2023_vp.docx 27.35Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account