Komparace profesní přípravy učitele preprimárního vzdělávání ve vybraných státech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace profesní přípravy učitele preprimárního vzdělávání ve vybraných státech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašíková, Jana
dc.contributor.author Kultánová, Miroslava
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52753
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se komparací legislativních a dalších textových dokumentů k profesní přípravě učitelů preprimárního vzdělávání v České republice, na Slovensku a v Polsku. Cílem teoretické části je vymezit klíčové pojmy a sumarizovat teoretická východiska o pregraduální přípravě učitelů preprimárního vzdělávání jak v České republice, tak také v EU. Empirická část představuje kvalitativní design a pro jeho realizaci byla zvolena metoda obsahové analýzy textových dokumentů s následnou komparaci. Výsledky výzkumu mohou následně posloužit jako inspirace k řešení aktuálního problému profesní přípravy pedagogů preprimárního vzdělávání v České republice.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitel mateřské školy cs
dc.subject učitelská profese cs
dc.subject profesní příprava učitele cs
dc.subject legislativní dokumenty cs
dc.subject kindergarten teacher en
dc.subject teacher's profession en
dc.subject teacher's profession training en
dc.subject comparation en
dc.title Komparace profesní přípravy učitele preprimárního vzdělávání ve vybraných státech
dc.title.alternative Comparing Preprimary Teacher Education Programmes in Selected Countries
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tallová, Barbora
dc.date.accepted 2023-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis has a theoretical-empirical character. It deals with the comparison of legislative and other text documents on the professional training of teachers of pre-primary education in the Czech Republic, Slovakia and Poland. The aim of the theoretical part is to define key terms and summarize the theoretical basis of undergraduate training of teachers of pre-primary education not only in the Czech Republic but also in the European context. The empirical part represents qualitative design and for its implementation the method of content analysis of text documents with subsequent comparison was chosen. The results of the research can then serve as inspiration for solving the current problem of professional training of teachers of pre-primary education in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 65156
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kultánová_2023_dp.pdf 1.158Mb PDF View/Open None
kultánová_2023_op.docx 25.54Kb Unknown View/Open None
kultánová_2023_vp.docx 25.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account