Etické aspekty komunikace influencerů na sociální síti Instagram
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Bunčková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:18Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:18Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52809
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je etika komunikace influencerů na sociální síti Instagram. Teoretická část se zaměřuje na pochopení problematiky influencerů a influencer marketingu. Výzkumná část se prostřednictvím smíšeného výzkumu zaměřuje na kvalitativní analýzu, která zkoumá příspěvky na Instagramu u vybraných influencerů a dále na kvantitativní část výzkumu v podobě dotazníku, který má pomoct pochopit, jak respondenti vnímají etické aspekty komunikace influencerů na sociální síti Instagram. |
|
dc.format |
67 772 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Influencer
|
en |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Etické aspekty komunikace influencerů na sociální síti Instagram |
|
dc.title.alternative |
Ethical aspects of influencer's communication on Social Network Instagram |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Alexová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the bachelor thesis is the ethics of influencer communication on the social network Instagram. The theoretical part focuses on the understanding of influencers and influencer marketing. The research part focuses on a qualitative analysis through mixed-methods research, which examines Instagram posts of selected influencers, and a quantitative part of the research in the form of a questionnaire to help understand how respondents perceive the ethical aspects of influencer communication on the social network Instagram. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65704
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account