Etické aspekty komunikace influencerů na sociální síti Instagram

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etické aspekty komunikace influencerů na sociální síti Instagram

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Bunčková, Tereza
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52809
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je etika komunikace influencerů na sociální síti Instagram. Teoretická část se zaměřuje na pochopení problematiky influencerů a influencer marketingu. Výzkumná část se prostřednictvím smíšeného výzkumu zaměřuje na kvalitativní analýzu, která zkoumá příspěvky na Instagramu u vybraných influencerů a dále na kvantitativní část výzkumu v podobě dotazníku, který má pomoct pochopit, jak respondenti vnímají etické aspekty komunikace influencerů na sociální síti Instagram.
dc.format 67 772 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject etika cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Influencer en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject Instagram en
dc.subject communication en
dc.subject ethics en
dc.subject social networks en
dc.title Etické aspekty komunikace influencerů na sociální síti Instagram
dc.title.alternative Ethical aspects of influencer's communication on Social Network Instagram
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Alexová, Jitka
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor thesis is the ethics of influencer communication on the social network Instagram. The theoretical part focuses on the understanding of influencers and influencer marketing. The research part focuses on a qualitative analysis through mixed-methods research, which examines Instagram posts of selected influencers, and a quantitative part of the research in the form of a questionnaire to help understand how respondents perceive the ethical aspects of influencer communication on the social network Instagram.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65704
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
bunčková_2023_dp.pdf 2.257Mb PDF View/Open None
bunčková_2023_op.docx 103.0Kb Unknown View/Open None
bunčková_2023_vp.pdf 148.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account