Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje |
| Autor: |
Benáček, Marek
|
| Vedoucí: |
Šviráková, Eva
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping prováděnou ve značkovém baru firmy zabývající se výrobou whisky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhodnocen výzkum a byly stanoveny případná opatření a doporučení na zjištěné nedostatky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52814
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet