Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Autor: Bouška, Lukáš
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech je zaměřena na reklamní spoty značek automobilů v historickém průřezu téměř celé samostatné ČR. Práce je koncipována na teoretickou část, kde jsou vymezeny pojmy, týkající se reklamy, brandu a zvukové složky v reklamě a na praktickou část, kde jsou analyzovány reklamní spoty více než dvaceti značek, které mají nebo měli určitý podíl na trhu v ČR. Cílem práce je zmapování využití zvukové a hudební složky u reklamních spotů automobilových značek v průřezu historie samostatné ČR, nalezení odlišností v průběhu zkoumaného období a zjištění, jak jednotlivé značky se zvukovou složkou v průběhu zkoumaného období pracovali.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52819
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bouška_2023_dp.pdf 8.551Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bouška_2023_op.jpg 1.740Mb Obrázek JPEG Zobrazit/otevřít None
bouška_2023_vp.pdf 143.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet