Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech |
Autor: |
Bouška, Lukáš
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s názvem Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech je zaměřena na reklamní spoty značek automobilů v historickém průřezu téměř celé samostatné ČR. Práce je koncipována na teoretickou část, kde jsou vymezeny pojmy, týkající se reklamy, brandu a zvukové složky v reklamě a na praktickou část, kde jsou analyzovány reklamní spoty více než dvaceti značek, které mají nebo měli určitý podíl na trhu v ČR. Cílem práce je zmapování využití zvukové a hudební složky u reklamních spotů automobilových značek v průřezu historie samostatné ČR, nalezení odlišností v průběhu zkoumaného období a zjištění, jak jednotlivé značky se zvukovou složkou v průběhu zkoumaného období pracovali. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52819
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet