Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o
Autor: Denk, Tomáš
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o využití mobilních eye trackingových brýlí v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o. Jedná se o in-store monitoring prodejny s potravinami, ve které je zhruba 50 % výrobků právě od firmy Váhala a spol. s r.o. Cílem práce je zmonitorovat prostředí prodejny, rozložení produktů, efektivitu komunikačních prvků, které působí na zákazníka. V teoretické části se práce věnuje tématům jako maloobchod, fyziologii oka a plynule navazuje na neuromarketing a metodu eye trackingu. Praktická část pak obeznamuje o zkoumaném objektu a samotný výzkum eye trackingovou metodou obohacenou o hloubkový rozhovor.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52822
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
denk_2023_dp.pdf 4.468Mb PDF Zobrazit/otevřít None
denk_2023_op.doc 124Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
denk_2023_vp.pdf 154.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet