Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Author: Lyková, Alžběta
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se zabývá nástroji podpory prodeje a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitelů. Teoretická část práce definuje pojem podpora prodeje, charakterizuje marketingovou komunikaci a retail a popisuje nákupní chování spotřebitele. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních šetření studující in-store marketingovou komunikaci a z vlastního primárního šetření. Primární šetření je tvořeno před-nákupními a po-nákupními rozhovory a asistovanými nákupy. Na základě závěrů výzkumů jsou sestavena doporučení pro maloobchodníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52841
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lyková_2023_dp.pdf 1.078Mb PDF View/Open None
lyková_2023_op.doc 112.5Kb Unknown View/Open None
lyková_2023_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account