Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě
Author: Mašláňová, Vendula
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Bakalářská práce pojednává o HR marketingu a zabývá se efektivitou komunikačních nástrojů pro konkrétní firmu. HR marketing se věnuje získávání, výběru a udržení pracovníků v organizaci. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy, je definován model marketingového mixu z pohledu HR marketingu, popsán proces získávání zaměstnanců a jsou zde představeny využívané nástroje a aktuální trendy. Praktická část práce představuje vybranou společnost. Seznamuje s výsledky výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. Obě formy výzkumu analyzují efektivitu jednotlivých komunikačních nástrojů a její výsledky budou sloužit ke zlepšení efektivity náborových řízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52842
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mašláňová_2023_dp.pdf 1.317Mb PDF View/Open None
mašláňová_2023_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
mašláňová_2023_vp.pdf 142.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account