Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy
Autor: Michnová, Daniela
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Práce se zabývá marketingovou komunikací dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy, která vzniká za účelem propojování generací. Pomáhá také zástupcům vzdělávacích systémů při osvojování návyků dítěte a při diagnostice a prevenci vad nohou. Komplikovanější téma je přibližováno hravou formou. Úvodní část obecně charakterizuje současný stav knižního trhu v kontextu ekonomické situace nakladatelů v České republice a sleduje jeho vývoj v letech. V praktické části je pracováno s analýzou knižní nabídky současných nakladatelských subjektů, doplněnou o poznatky z dotazníkového šetření mezi reprezentativním vzorkem cílové skupiny, které se zaměřuje na faktory ovlivňující nákupní chování zákazníka. Využity jsou taktéž poznatky vytažené z individuálních rozprav nad knihou a deskovou hrou s názvem Nezapomeň na nohy. V závěru jsou navrženy konkrétní návrhy a doporučení marketingových aktivit podporující prodejnost knižního titulu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52843
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
michnová_2023_dp.pdf 2.233Mb PDF Zobrazit/otevřít None
michnová_2023_op.doc 200Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
michnová_2023_vp.doc 113Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet