Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery |
| Autor: |
Zahrádka, Marek
|
| Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se bude zabývat tématem propagace pomocí videoher, konkrétně využívání reálných značek jako použitelných předmětů ve hře. V teoretické části bude rozebírat konkrétněji témata, která souvisejí s propojením těchto dvou kategorií. Konkrétně tedy téma videoher, jejich stručnou historii, první použití videohry jako nástroje k propagaci, nebo využití reálné značky pro oděv, který využívá postava ve videohře. Bude se zabývat pojmy z oboru marketingu, konkrétně reklamy, značky a jejího budování. Praktická část nahlíží přímo do praxe, kde pomocí výzkumu realizovaného oční kamerou zkoumá jednotlivé spolupráce značek a videoher. Cílem práce bude tyto data následně analyzovat dojmy hráčů z jednotlivých spoluprací a efektivitu jednotlivých spoluprací mezi sebou. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52860
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet