Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Masná, Martina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52917
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na využití sociálního marketingu pro podporu společenského přijetí LGBT+ lidí v Česku. Teoretická část definuje sociální marketing, charakteristické rysy a náležitosti sociálních reklamních kampaní a vysvětluje problematiku kvality života a společenského přijetí LGBT+ lidí. Praktická část využívá kvalitativních šetření provedených se zástupci neziskových organizací, kteří se tématem již zabývají a využívá sociálních sítí pro zmapování přístupů veřejnosti. Na těchto základech je pak v projektové části sestavena sociální reklamní kampaň.
dc.format 96 s. (164 928 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklamní kampaň cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject LGBT+ cs
dc.subject diskriminace cs
dc.subject lidská práva cs
dc.subject social marketing en
dc.subject nonprofit marketing en
dc.subject nonprofit advertising campaign en
dc.subject nonprofit organisation en
dc.subject social media en
dc.subject LGBT+ en
dc.subject discrimination en
dc.subject human rights en
dc.title Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
dc.title.alternative Social Advertising Campaign Focusing on Affirmative Perception and Attitudes towards LGBT+ Community in Czech Society
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the use of social marketing to increase social acceptance of LGBT+ people in the Czech Republic. The theoretical part defines social marketing, characteristic features and essentials of social advertising campaigns and explains the issues of quality of life and social acceptance of LGBT+ people. The practical part uses qualitative surveys conducted with representatives of non-profit organizations that are already dealing with the topic and uses social media to map public attitudes. Then, the results are used to create social advertising campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65627
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
masná_2023_dp.pdf 1.889Mb PDF View/Open None
masná_2023_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
masná_2023_vp.doc 96.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account