Nastavení firemní kultury v začínajícím startupu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nastavení firemní kultury v začínajícím startupu |
Autor: |
Sládková, Stefanie
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá firemní kulturou ve startupech a jejím nastavením z hlediska atraktivnosti pro mladé potenciální zaměstnance. Teoretická část práce se zaměřuje na definici pojmu firemní kultury, její prvky, budování, také na definici pojmu startup a startupové prostředí v České republice. V rámci projektové části autorka navrhne optimální nastavení firemní kultury pro začínající startup, který podloží kvalitativním a kvantitativním šetřením popsaným v praktické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52920
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet