Nastavení firemní kultury v začínajícím startupu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nastavení firemní kultury v začínajícím startupu |
Author: |
Sládková, Stefanie
|
Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá firemní kulturou ve startupech a jejím nastavením z hlediska atraktivnosti pro mladé potenciální zaměstnance. Teoretická část práce se zaměřuje na definici pojmu firemní kultury, její prvky, budování, také na definici pojmu startup a startupové prostředí v České republice. V rámci projektové části autorka navrhne optimální nastavení firemní kultury pro začínající startup, který podloží kvalitativním a kvantitativním šetřením popsaným v praktické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52920
|
Date:
|
2023-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account