Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně
Autor: Večeřová, Dana
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro vybrané online nástroje Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně. Práce se soustředí na zvolené online komunikační nástroje FHS (webové stánky, email, Moodle, Stag, Facebook, Instagram, Moje UTB). Teoretická část se zabývá popisem marketingových komunikací a marketingu vysokých škol. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření mezi současnými studenty a komparativní analýzu. Komparativní analýza srovnává okolní vysoké školy podobného zaměření s nástroji FHS, které byly vybrány na základě výsledků dotazníkového šetření. V projektové části jsou zohledněny výsledky výzkumného šetření a na jejich základě je navrhnuta marketingová strategie pro vybrané online nástroje FHS.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52922
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
večeřová_2023_dp.pdf 3.611Mb PDF Zobrazit/otevřít None
večeřová_2023_op.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
večeřová_2023_vp.pdf 141.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet