Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?
Autor: Máša, Martin
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Téma bakalářské práce je zjištění klíčových atributů image organizace Hnutí DUHA pro její důvěryhodnost a pro srovnání s jinými českými environmentálními organizacemi z hlediska zapojování veřejnosti. Teoretická část definuje pojmy spojené s neziskovými organizacemi, brandem či brandingem a opírají se o citace z odborné literatury. V praktické části jsou prezentovány výsledky interního dotazníkového šetření (n=1012), ale i srovnání s daty od reprezentativního vzorku české veřejnosti. Z výsledků vyplývá, že Hnutí DUHA nedostatečně komunikuje své klíčové atributy, které jsou důležité pro vytváření důvěry, byť některé z nich vedou k zapojení veřejnosti a splňují očekávání lidí zapojených v práci organizace. Z hlediska odlišení od ostatních environmentálních organizací jsou výsledky zanedbatelné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52934
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
máša_2023_dp.pdf 2.815Mb PDF Zobrazit/otevřít None
máša_2023_op.doc 143.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
máša_2023_vp.doc 115.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet