Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Máša, Martin
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52934
dc.description.abstract Téma bakalářské práce je zjištění klíčových atributů image organizace Hnutí DUHA pro její důvěryhodnost a pro srovnání s jinými českými environmentálními organizacemi z hlediska zapojování veřejnosti. Teoretická část definuje pojmy spojené s neziskovými organizacemi, brandem či brandingem a opírají se o citace z odborné literatury. V praktické části jsou prezentovány výsledky interního dotazníkového šetření (n=1012), ale i srovnání s daty od reprezentativního vzorku české veřejnosti. Z výsledků vyplývá, že Hnutí DUHA nedostatečně komunikuje své klíčové atributy, které jsou důležité pro vytváření důvěry, byť některé z nich vedou k zapojení veřejnosti a splňují očekávání lidí zapojených v práci organizace. Z hlediska odlišení od ostatních environmentálních organizací jsou výsledky zanedbatelné.
dc.format 59 s. (87 598 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hnutí DUHA cs
dc.subject brand cs
dc.subject branding cs
dc.subject značka cs
dc.subject atributy značky cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject environmentální neziskové organizace cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject brand en
dc.subject attributes of the brand en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject environmental non-profit organizations en
dc.subject quantitative research en
dc.title Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?
dc.title.alternative Searching for a Buried Dog: How Can the Brand of Hnutí DUHA Protect the Organization from a Loss of Trust?
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on identifying the key attributes of the Hnutí DUHA image, which are critical for its credibility and for comparison with other Czech environmental organizations concerning public involvement. The theoretical section covers concepts related to non-profit organizations, branding, and brand management, and relies on literature quotes. The practical section presents the findings of an internal questionnaire survey (n=1012), as well as comparisons with data from a representative sample of the Czech public. The results indicate that the DUHA Movement fails to communicate its key attributes adequately, which are essential for building trust, although some of them contribute to public involvement and meet the expectations of those involved in the organization's work. In terms of differentiation from other environmental organizations, the results are insignificant.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65728
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
máša_2023_dp.pdf 2.815Mb PDF View/Open None
máša_2023_op.doc 143.5Kb Unknown View/Open None
máša_2023_vp.doc 115.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account