Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu
Autor: Nováková, Markéta
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Inkluzivní a přístupná komunikace design festivalu analyzuje komunikaci festivalů v online prostředí a s ní související bariéry, se kterými se potýkají návštěvníci s poruchami zraku a sluchu. Teoretická část definuje pojmy jako marketing v kultuře a kreativních průmyslech, digitální marketing a jeho nástroje, inkluzivní design a pojmy s ním související a také zahrnuje představení přístupné komunikace a jejích nástrojů. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky a metody. Součástí praktické části je představení festivalu Zlin Design Week a jeho komunikace. Obsahem jsou rovněž realizované výzkumy, jejich vyhodnocení, zodpovězení výzkumných otázek. Práce je zakončená doporučeními, jak by festival mohl se zjištěnými daty dále pracovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52950
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nováková_2023_dp.pdf 1.442Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nováková_2023_op.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nováková_2023_vp.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet