Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku
Autor: Račáková, Lucie
Vedoucí: Pavelková, Marie
Abstrakt: Bakalářská práce je aplikačního charakteru. Zaměřuje se na využití symetrie ve výtvarném umění jako prostředku vzdělávání dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je navrhnout sadu aktivit, která se zaměřuje na poznávání symetrie v konkrétních výtvarných dílech a zároveň dětem přibližuje výtvarné umění. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část sumarizuje poznatky jak z oblasti symetrie, tak také výtvarného umění. V praktické části bakalářské práce je zpracována sada aktivit, která je ověřena v mateřské škole a následně evaluována. V závěru je zpracováno doporučení pro praxi v mateřské škole.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52988
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
račáková_2023_dp.pdf 3.536Mb PDF Zobrazit/otevřít None
račáková_2023_op.docx 23.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
račáková_2023_vp.docx 26.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet